Minden, ami társasházi ügy, az a mi ügyünk is! Tevékenységünket a 2003. évi CXXXIII. számú Társasházi törvény és a vonatkozó kormányrendeletek, jogszabályok alapján végezzük. Gondoskodunk a közgyűlés határozatainak, döntéseinek előkészítéséről, azok végrehajtásáról, valamint nyilvántartást vezetünk a határozatokról és azok végrehajtásáról. Vállaljuk a közreműködést a társasház bankszámlájának megnyitásában, végezzük annak kezelését, a banki ügyintézést, és amennyiben szükséges, a banki szerződések megkötését. Rendezzük a Társasház közüzemi díjait, megnyitjuk, kezeljük annak lakás-takarékpénztári számláját, a társasház biztosítását. Elkészítjük, és társasházuk működésére szabjuk a számviteli politikát, a pénzkezelési szabályzatot, az eszközök és források értékelési, leltározási, leltárkészítési szabályzatát. A Számvizsgáló bizottság tagjai pedig folyamatosan nyomon követhetik a társasház pénzügyi helyzetét. Minden általunk végzett munkáért felelősséget vállalunk, teljes körű felelősségbiztosítással rendelkezünk. Minden, ami társasházi ügy, az a mi ügyünk is!
Újonnan épített épület esetén, amennyiben felkérnek bennünket a közös képviselet ellátására, úgy a közös költség meghatározásához költségbecslést készítünk, tapasztalati adatok alapján, melyet szükség esetén a beérkező tényleges számadatok ismeretében módosítunk. Új építésű társasházak esetében kiemelt feladat a garanciális, jótállási és szavatossági igények összegyűjtése, a kötelezett cég felé történő továbbítása, a munkák végig kísérésé, és az elkészült munkák átvétele. A társasház közös tulajdonú területein lévő garanciális hibákat összeírjuk, a garanciális javításra kötelezett cég felé azokat bejelentjük, kijavításuk után az ellenőrzést elvégezzük, a munkát átvesszük, és igazoljuk. A hibák javításának elmaradása esetén a szükséges jogi lépéseket közgyűlési határozat alapján megtesszük. A Társasházi törvény alapján Szervezeti és Működési Szabályzatot dolgozunk ki a társasházaink részére. Ez, mint a Társasház belső törvénye, a tulajdonostársak között a közös együttműködést és a várható intézkedéseket segíti elő, biztosítja a jogszerűséget. Házirend tervezetet bocsátunk a tulajdonostársak elé rendelkezésére, amit megvitatás után - az esetleges módosított szöveg alapján - határozatban fogad el a közgyűlés. A házirendet a Társasházban jól látható helyen helyezzük el, minden tulajdonos saját példányt kap belőle, csak úgy, mint a tűzriadó tervből. Minden Társasházunkban jól látható helyen elhelyezünk egy információs táblát a legfontosabb tudnivalók kifüggesztéséhez. A társasház megalakulását követően az Adóhivatali bejelentkezést, adószám kérést, naplófőkönyv-hitelesíttetést, a társasház nevére pénzintézetnél folyószámla nyitását, kezelését vállaljuk. A társasház Alapító okiratának, a Szervezeti- és Működési Szabályzatának Földhivatalhoz történő benyújtását, a társasház nevében a szükséges szerződések megkötését, a lakónyilvántartó könyv vezetését, folyamatos karbantartását vállaljuk.